Friday, November 28, 2014

Apa ni ye?Tolong Fiyya,please....

   Assalamualaikum acik-acik semua!Fiyya in the blog!Hari ni Fiyya nak ajak acik-acik main teka-teki.Sudi tak? Sajalah Fiyya nak tolong Cik Uji sebab Cik Uji tengah sibuk merewang pengantin Cik Dayat di rumah Nyai Leha.Fiyya tak tolong sebab papa dan mama tak dapat balik Johor.Tu yang Fiyya boring dan nak ajak main teka teki tu.

   Oklah acik-acik semua.Klu teka teki Fiyya macam ni.... Saya sejenis haiwan tapi saya bukan haiwan.Saya ada bulu tapi bukan bulu.Saya ada 4 kaki tapi tak boleh berdiri.Saya ada mulut, mata,telinga dan ekor tapi bukan mulut,mata, telinga dan ekor.Saya tak ambil exam tapi saya pergi sekolah.Saya macam singa tapi eh.... macam zirafah.Haaa.... Itulah teka teki Fiyaa ye acik-acik.Sila jawab!Jeng!Jeng!Jeng!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dah dapat jawapan?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Alahai!Susah ye teka teki Fiyya?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Teka teki Fiyya soalan KBAT ye?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Oklah.Oleh kerana Fiyya kesian, Fiyya beritahu jawapannya.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Makhluk ni ha.

Errr.... Acik, NI BINATANG APA?
Sorry.Fiyya kan budak kecik lagi.
Manalah Fiyya tau.
Wink!Wink!




Alamak!Sampai senget mulut Fiyya cari jawapan.

0 comments:

Post a Comment