Friday, September 12, 2014

Hari 12 : 5 impianku

   #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari mintak aku tulis 5 wish list.Jap ek.Aku check kamus.Ada yang silap ni.Setahu aku wish list tu maknanya senarai impian.Kalau 5 wish list, maknanya 5 senarai impian. Bersamaan dengan 5x5 impian = 25 impian.Fuyooo!Banyak tu.Aku check kamus jepa ek. ............................................................................................................

   Ya!Ya!Betul!Wish list maknanya senarai wish @ impian.Tapi, takkan banyak sangat sampai 25 kan?Mungkin, kesilapan dari segi makna bahasa ni.Aku kenalah betulkan.Kan?Sebab aku ni guru B.Inggeris.Kenalah share pengetahuan aku.Oklah.... Aku sudi nak berkongsi 5 impian @ wish yang menjadi 1 wish list aku untuk teman-teman, adik-adik blogger sekelian.....

1.   Duit simpanan aku bertambah.... bertambah.... dan bertambah....
2.   Ke Mekah untuk haji.
3.   Ke Switzerland tengok negara orang.
4.   Siapkan novel.
5.   Blog aku meletup! ( Berangan je kot)


Ya Allah!Indahnya ciptaanmu.

#cabaran30hariblogger
#kelabbloggerbenashaari

0 comments:

Post a Comment