Saturday, February 15, 2014

Pertama ...... Kedua uhhhhh

   Sabtu : 15 Februari 2014, jam 5 petang.Alhamdulillah.... Kesan lebam-lebam di badan dah makin berkurang.Rasa sakit pun tak sesakit 2,3 hari yang lepas.Fikiran lebih tenang dan semangat makin membara.Aku ingin menjadi aku yang dulu.Insya Allah, aku akan sediakan smeula label nama untuk buku-buku latihan anak-anak murid aku tersayang.Aku juga ingin menyediakan semula buku khas untuk aku catatkan segala keperluan untuk p & p di kelas.Yang pasti, aku rindu kelas OPS dengan anak-anak murid tingkatan 1 aku.Bulan Mac, aku akan bertemu anak-anak tingkatan 4 dan 5 aku pula.Aku rindu mereka.Langkah seterusnya, aku ingin menyelesaikan segala kerja yang tertangguh. Pertama.... mmmm....Kedua..uhhhhh... Ya Allah!Aku lupa.Aku akan cuba dapatkan bantuan teman-teman sekerja aku.Aku umpama budak baru belajar jadi tolong maafkan aku....

0 comments:

Post a Comment