Wednesday, November 6, 2013

Kau buatku tersenyum dalam kosong!

   Fikiranku rasa kosong... kosong... ong... ong....Tiba-tiba jadi Najwa Latiff pulak!Bukan apa, rasa kosong sangat.Nak blogging pulak banyak no kura-kura malam ni.Nape ntah!Biasanya ok je.Mata pulak ala-ala nak tukar ke huruf zzzzzzzzzzzzzzz.Letih!Hari ni balik sekolah pukul 5 petang.Lepas lama mc, banyak sangat benda nak kena buat.Yang menyampah tu, bila kerja tu perlukan aku online.

   Isi form itu, isi form ini... Isi maklumat itu, isi maklumat ini... Isi markah dan segala macam mak nenek yang perlukan aku guna internet.Tapi bengang tahap gaban sebab bila masuk je website gomen, bufferiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii manjang!Nyampah!Blogging, oklah pulak.Cuma malam ni je slow sikit tapi kura-kura masih tetap jalan.Cuma otak je tak de idea nak update blog.

   Kengkadang aku pun rasa pelik.Ramai beno ke cikgu yang online serentak sampai susah bebeno aku nak key in menda-menda.Nak kutuk sistem ke hape, aku bukannya tahu!Yang aku tahu, bila bos suruh key in entah apa menatang, aku key in je sampai ada yang gelar aku lurus bendul.Aku bukan lurus bendul, cuma AKU YANG MENURUT PERINTAH.

   Nasib baik ada 7 BE yang bisa buat aku terus tersenyum!Yeah!!!!!!Walau pun income tak delah ribu-riban.Tapi cukuplah untuk cover broadband sebulan.




2 comments:

::Misz sunsWeetz:: said...

banyak nya B.E em lagi2 sppbs..sekarang loading siap boleh g toilet lepas hajat tu pun x siap loading agi =)

Nak gelak said...

Hahahaha!Sabar je lah.

Post a Comment